dimarts, 8 de febrer del 2011

Sr. Mistu!!

Sr. Mistu - The great olive pursuit.

Ajuda al sr. Mistu i al seu gos Gaido a trobar les olives per la seva pizza!

El projecte ha sigut concebut i programat per Marc Sallent (We Choose Fun), i jo he dibuixat tots els elements de l'univers del joc.

La música: El grup The Black Atlantic ha editat una versió de la seva cançó "Dandelion" especialment pel joc.

Web del Sr Mistu
Descarrega-te'l!
















Aquest divendres 18 de març es va celebrar al Liceu de Barcelona el 1r congrés Devup organitzat per Ideateca. Sr Mistu va guanyar el premi a la millor aplicació Iphone 2011. Gràcies Ideateca per apostar per creadors independents!

8 comentaris:

anasender ha dit...

Que guay, Cinta...i m'agrada mès el teu blog així, blanquet.

marc ha dit...

Increïble! quina feinada!
App del dia a GIZMODO :)

Unknown ha dit...

Me ha encantado el juego, y la ambientación y los dibujos son deliciosos, enhorabuena!!

Tom ha dit...

Hello from the US... love the illustrations in the game! Hope to see more of your work on future iOS apps.

Unknown ha dit...

Muito bem desenhado, estão de parabéns

Coco* ha dit...

Hola Cinta!

Em sembla preciós el teu treball (bé, el vostre) al front de Sr. Mistu.

El meu nom és Coco o sóc editora d'EsferaiPhone un site sobre l'iPhone i l'iPad. El cap d'editors de la web, l'Alex, va ser jurat del premis Ideateca Divendres passat. Estem molt contents amb l'App i, a mí personalment, em te enamorada. Faig també alguna que altra il·lustració i em va fer molt feliç veure el gran treball a mà que hi ha al darrere.

Us felicito de tot cor!!

Ja sabeu, si necessiteu cap cosa ens podeu fer un mail (el trobareu a la web -és per no deixar spam per aquí)... I per una altra banda, a nivell personal, tens una fan més!!


Una abraçada!

Carles ha dit...

Hola Cinta, ens vam conèixer al DevUp i us ho vaig dir allà, però us ho repeteixo per aquí. Genial el Joc (descarregat i valorat ja) i genial la teva feina de dibuix.

Felicitats!

Marc Gibert ha dit...

Cinta no me n'he pogut estar, em flipa la feina que fas de gran format, dibuixo poc, però sé el què és fer dibuixos ben proporcionats a aquestes mides. Trobo genials els gats i el Sr. Mistu m'ha fotut bastanta gràcia.

No paris, com ja diuen per aquí, tens un altre fan. T'has plantejar fer il·lustracions per moda? Tindria una acceptació brutal, crec.

Bé no m'enrotllo més, salut i pa amb tomàquet.